-

Hej :)

En lugn dag idag.
Vi har fixat med maten precis, förberett bara.
Sen har vi gått en sväng med Pepps och Barbro (Anton och Katarinas hundar).
Anton och Katarina är i stan, dom ska fixa lite :)
Dom skulle kolla om dom hittad en pulka åt mig.
Som sen är åt Wille i present.

Snart så ska jag packa lite smakprover som Moa ska ha på söndag.
Jag har tänt en massa ljus, vi kollar på "ett öga rött".
Vet inte vad det är för en konstig film, lite små rolig :P

Ikväll till middag blir det kycklingspett, klyftpotatis och tzatsiki.
Asgott ska det bli.
Ska kanske göra pannacotta idag också.

Filip har beställt en ny mobil.
Han beställde den igår och idag kom den :D
Det är en sån som jag och petra har.
Men hans är HELsilver!
Inte svart och silver eller svart och röd som våra.
Fin, fint :)
En asbra mobil verkligen.
Är riktigt nöjd.

Nu ska jag kolla på filmen.
Sen blir det ut i källaren och kolla efter allt bröd.

Puss, bye <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Puss...puss...saknar er...:-)



Ses på söndag!



mamma

2010-01-08 @ 18:21:32
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, yes jag tar fotojobb precis som emelie ohlsson, bara att jag inte har någon hemsida än.. :)

2010-01-08 @ 22:47:11
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0