Åker iväg ,

Hejhej :)

Katarina och Anton har skaffat en kamin/braskamin i vardagsrummet.
Så jävla fint och mysigt, ursäkta svordomen men den var ett måste.

I morgon så åker jag, filip och bamse iväg.
Fanny har inte bestämt sig ännu :)
Ska bli skönt, komma bort ett tag.
Vi tar med oss datan och jag kommer att köra blogg OM jag hinner och om internet vill sig.
Har lovat May att göra fint hos Ingrid.
Ska skotta bort lite snö och tända ljus i lyktan.

Ville bara skriva att vi åker, så ni vet.
Snart börjar skolan igen, usch säger jag bara.
I morgon ska jag ringa ställena där jag planerat att ha min praktik.
OM jag får vara på dom ställena.
Känner att jag inte bryr mig.
Har hittat ett nytt intressant ställe, men vet inte om en tjej klarar det.
Ska prata med Anders och vad han tror om det.

Mammas födelsedagspresent är beställt.
Hoppas, hoppas.


Jag väntar fortfarande på brev.
Stackars Fanny och Filip får vänta länge på sina julklappar, men det är värt det ;D

Puss <3

Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Ta det försiktigt då ni åker iväg.



Så nyfiken jag blir nu...vad kan hon nu hittat på....:-)



Puss älskling //mamma

2010-01-03 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0