Efterlängtad helg, äntligen

Hej hej :)

Idag har allt bara gått bra.
Så j**vla bra har det gått.
Pia (chefen) och ALLA på jobbet har bara givit mig beröm.
Jag har lärt mig så fort, ser vad som måste göras, m.m.
Men sån är jag, skönt att bara vara sig själv och att det funkar.

Nu sitter jag i soffan med fötterna i högläge :)
Har precis duschat.
Innan det så bestämde jag middag - Taco´s.
Åkte upp till bageriet, fikade lite och handlade efter det.
Ska strax gå upp och hacka lite grönsaker så det blir mindre att göra sen :D
Givit Bamse mat också.
Ska gå en sväng med honom efter att jag hackat grönsakerna.

Filip ligger i badet.
Jag har inte tid eller lust att bada.
Det har inte jag tid med.
Kan inte bara trycka på en "knapp" och slappna av.
Jag måste varva ner eftersom.
Göra mindre saker, mindre, mindre och sen lugna ner mig :)

Ska ringa mamma snart också och berätta lite om dagen :)
Smarriga nyheter som sagt .

Puss, bye <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Han är ju lik sin far ;)

Haha ja men det var lite roligt också, att han inte skrek utan bara klagade. Haha, dum jag är skäms

:P



Kramar

2010-01-23 @ 02:11:18
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: mamma Ann

Alla varvar vi ner på olika sätt.

Kul att det går bra för dig på praktiken men det viste jag redan innan.



Puss/Kram/Mamma

2010-01-23 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0