:)

Hejhej :D

Summering av året - 09 kommer, inte haft tid direkt.

Idag har jag varit i Knivsta, var på kalas för att fira petra och pappa.
Träffade farfar och anita.
Fick min födelsedagspresent och julklapp - pengar :)
Dom är så snälla.
Farfar och Anita var jätte glada för julklappen dom fick av mig och petra.
Dom fick en jätte söt lykta och ett ljus i.
Den tände dom på en gång, lyste mycket fint tyckte dom.
Bra! :)

I morgon händer inget speciellt.
Filip ska hjälpa Anton med barnrummet i morgon också.
Jag ska nog gå en lång promenad.
Fanny och jag ska kanske åka förbi anton och katarina någon gång under dagen och kolla på deras nyinsatta öppna spis.
Jätte fint vart det sa filip.

Anton och Katarina ska ha ett vitt barnrum med någon barba(pappa) - figur som jag fattat det som :)
Kommer nog att bli riktigt sött och fint.
Får dom en liten pojke så ska han heta Alvar, blir det en tjej ska hon heta Nor.
Längtar, kommer bli så roligt.
Hade en liten sms - stund med Katarina idag.
Hon är så snäll så.

Nu ska jag kolla på Robinsson med may, fanny och filip.
När jag kom hem så satt filip i kalsonger och spelade tv-spel, haha.
Man märkte det på hans sms-svar också.
Korta och konkreta.
Gulleplutt.

På måndag ska nog jag, filip, fanny och lilla bamse åka mot Ockelbo.
Hem till "morfar" Åke.

Puss och kram, bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0