God morgon .

Hej ;D

Jag sitter nere i soffan, smyger omkring för att inte väcka filip eller petra.
Jag erbjöd mig att lämna Wille på dagis idag så slapp mamma gå ända dit och stressa till bussen.
Man vet ju aldrig vilket humör lillebror är på, han kan vara riktigt seg ibland eller arg.

Idag var han iallafall riktigt GLAD!
Idag blir Wiljam 4år.
Han sa det så stolt när jag kom ner i morse.

Utanför dagis så träffade vi en dagisfröken och han berättade det för henne också.
Jag sa till honom att berätta det för fröknarna på dagis.
(Så dom inte glömmer bort honom)
Vi får se om dom gjort något speciellt.

Jag tog en liten extra promenad efter jag lämnat wille.
Var riktigt skönt ute.
Idag hoppas jag på att vi kan ta oss till Fjällnora.
Skulle vara skönt och roligt att åka skridskor.

Imorgon börjar skolan.
Jag är inte taggad för skolan men ser fram emot att träffa gänget.
Alla var inte med på nyår så några av dom har man inte sätt på länge.

Min bok som jag läser - Twilight.
Jag har bara två kapitel kvar.
Jag vet inte om jag ska läsa ut dom två sista.
Jag kanske inte kommer till filip förns på fredag och då får jag vänta as länge innan jag kan börja läsa nästa bok.
New Moon.
Så spännande.

Kanske kan fråga Johanna om jag får låna bok nummer två i 3-4 dagar tills dess jag kommer till filip och tar hans bok istället :)
Så gör jag.
Skickar iväg ett sms sen.

Nu ska jag smyga upp och hämta min bok.
Ska läsa klart tror jag :D
Bye, puss

När man ska kolla hur många som besöker ens sida, vilken kollar man på - den röda eller den blåa?!
Jag har alltid kollar på den blåa men lillasyster kollar på den röda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0