helg ,

Hej :)

Idag är jag hemma.
Sjuk, eller inte kry iaf.
Igår slet jag för att orka igenom dagen.
Dom var två man kort och det var jätte stressigt.
Stress från klockan 8 - 14. Usch.
 
Idag så ringde jag nog jobbet i sömnen.
Hade ringt jobbet omkring 7.00 såg jag.
Antar att samtalet gick bra.
Minns inte ens vem jag pratade med.

Gick upp omkring 9.
Tog täcket omkring mig och gick ner.
Skrev till mamma och frågade om jag fick hyra en film.
Det fick jag , hyrde ; L.A Gigolo med Ashton Kutcher.
Den var bra. Dåligt slut bara, tyvärr.

Jag ska föröska ta mig upp på mitt rum.
Byta om och packa färdigt väskan.
Ska till Österbybruk idag.
Filip hämtar mig efter jobbet.
  Ska skölja ansiktet i kallt vatten, ska försöka piggna till.
Mamma sa till mig att svälja hela vitpepparkorn så nu har jag svalt typ 10 stycken.

I morgon är May och Janne lediga, deras lediga lördag.
Blir nog god mat ikväll och så.
Får se hur mycket jag vågar äta.
  I morse kl 5 så mådde jag riktigt illa.
Min ängel till pojkvän pussade mig hej då och lämnade en hink breve sängen :)

Nu ska jag fixa lite, i snigelfart.
Måste lära mig att stressa av.
Tror det är därför kroppen och jag inte mår bra.

Bye, puss <3


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Krya på dig! Tänk på att du lever bara ett liv och vi är många som vill njuta av dig.Du måste vararädd om dig. Kramar moster Pia

2010-01-29 @ 19:23:17
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jag vet inte riktigt, har två st som är på kö, men inom en vecka iaf tror jag :)

2010-01-29 @ 22:11:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: mamma Ann

Hopps du mår bättre nu....

puss..puss//mamma

2010-01-30 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0