Lugn Lördag ,

Hej :)

Idag har jag och filip haft en lugn och skön Lördag.
  Vi började dagen med att gå till bageriet för att äta frukost.
Var lite kallt men det var skönt med promenad.
Vi åt frukost och gick ärende till Apoteket.

Vi tänkte hyra en film men fanns ingen bra.
Varken på Konsum eller Ica.
Vi såg på en film ifrån hyllan hemma istället :)
Vi såg på en typisk "filip-film" - Life Of Brian.
Konstig humor!
Jag somnade till och filip fick skratta för sig själv istället.

Sen packade vi i ordning allt för att åka mot Gunsta senare.
Vi åkte till Anton och Katarina för att kolla på barnrummet.
Jätte fint och sött barnrum har dom gjort :)
Jätte mysigt vart det!
  Vi fikade och pratade en massa.
Katarinas mamma och pappa kom förbi en stund.
Mycket skratt och prat.
Jag och filip vart där i ca 2h.
Roligt var det.
Blir inte ofta man ses, vi fyra har nog aldrig setts så som vi gjorde idag.

Efter det så åkte vi hem en snabbis, fixade lite och sa hej då en gång till :P
Åkte förbi Anton/Katarina en snabbis igen med lite saker som Anton behövde till bilen.
  Sen åkte vi mot staden :)

Vi åkte in en sväng på Ikea.
Köpte glasen som äntligen kommit in igen, sex stycken andra fina glas och lite köksredskap som kan behövas senare när vi har eget ställe.
  Mera saker att fylla på bastun med, xD.
Jag köpte en äggklocka till jobbet/praktiken - Goda Mackan.
Det behövde dom och jag ska sätta ihop ett litet "paket" åt dom i cellofan sen.
Ska köpa några saker till och sen slå in det.
Blir ett fint cellofan-paket och lite humor i det hela med dom andra sakerna jag ska köpa :D

Filip går runt och tänder ljus.
Var bara petra hemma, som "städar".
Har tagit henne HELA dagen, med ett sånt litet rum också!?
Henry och jag konstaterade att hon städar en timme, sitter vid datan en timme och sen städar en timme till :P
Hon är som hon är, besatt!

Nu ska jag byta om, kolla på tv.
I morgon bitti blir det kanske en sväng in till stan för att simma.
Ska se om jag får med mig mamma :D
- Mysigt!

Puss, bye <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Han är världens sötaste :)

jadå, vi mår bra. Allra mest Jonas.

Hahah. Mår ni bra?



Kramar

2010-01-23 @ 19:10:24
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0