Min dag ,

Hej :)

Nu har vi precis ätit middag.
Idag så gick dagen ganska så fort.
  I morse var vi riktigt trötta.
Det var svårt att komma upp.

I morgon är jag ledig.
Ska till tandläkaren och så.

Janne hittade Filips busskort som varit borttappat.
Dom skickade kortet på posten, det kom fram idag :)
Filip ska åka buss i morgon bitti.
Blir till att gå upp lite tidigare då.
Jag ska se till att han kommer upp, får somna om sen.

Idag så började jag dagen med att panera strömming.
Tre stora påsar var det på nästan 10 kilo st.
Tog ett tag men fick snabbt in snitsen :)
Fick steka alla också, lärde mig stekbordet och så.
Lite läskigt, brände sig mååånga gånger.
  Har inte varit på kalskänke-avdelningen idag.
Har hjälpt Pia (chefen) på mat-sidan.
Lagat och packat massa mat idag :D

När vi kom hem så var det dags att fixa en massa här hemma.
Petra hämtade Wille efter hon kommit med bussen ifrån stan.
  Jag fixade disken (med lite hjälp av filip), tvättat en massa och plockat undan tvätt.
Så skönt när tvättkorgen är tom.

Ikväll händer inget speciellt.
Ska gå en havltimme ikväll också.
Jag och Filip gick en halvtimme igår kväll.
Var så skönt.
Gå en sväng och sen ta en varm dusch och sen smörja in sig och på med pyjamas :D
Riktigt skönt.

Har haft lite kontakt med Katarina idag och Johanna :D
Katarina och jag hörs nästan varje dag.
Skriver om vad jag gör, frågar vad hon ska hitta på just idag m.m.
  Förstår att hon har tråkigt.
Katarina - Mamma är medlem i en sida på internet - www.familjeliv.se , där kan man prata med andra mammor i samma ålder och fylla i en massa saker som har med barn/graviditet att göra, ladda upp bilder och MASSOR.
Jätte bra tidsfördriv. KRAM


Nu ska jag fixa lite mera och sen kanske gå en sväng som sagt.
Hoppas att jag får med mig någon.
  Jag har stått emot godis igår och idag, om man bortser ifrån tuggummi.
Var på Ö&B igår när jag slutade, kunde motstå choklad och godis, vilket jag väldigt gärna velat ha.
Applåd till mig själv :)

Kram, kram hej då, puss


Kommentarer
Postat av: Kaas

Hej gumman! Jag är också ute på praktik nu i Ramnäs som ligger 3 mil norr om västerås. Hur går det för dig sötnos? Det beror helt på vilken oljelampa du vill ha.

Puss å kram

2010-01-26 @ 19:26:25
URL: http://lillkaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag bor här :) Ensam, Max har sin innebandy så han flyttade inte med mig. Dudå? Hur går det för dig? Hoppas det går kanon :) En oljelampa på bilden kostar 480 kr i hyttan men om du köper den av mig kostar den 250-300 ungefär :) Kram kram

2010-01-27 @ 09:32:54
URL: http://lillkaas.blogg.se/
Postat av: mamma Ann

Puss puss...duktig du är som står emot godis...:-)

2010-01-30 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0