Söndag eftermiddag ,

Hej hej :)

Snart är det en ny vecka igen.

Idag har det varit full rulle.
Jag och filip gick upp omkring 9.00 i morse.
  Vi åt frukost och fixade lite.
Jag och mamma åkte in till stan för att köpa en tårta till "kalaset".
Lillebror blev firad idag utav Henrys släkt.
Willes farmor med gubbe kom, henrys syster och bror med fru.

Efter dom åkt hem omkring 15.00 så åkte henry iväg på hockey.
Vi andra - jag, filip, mamma och wille gick en sväng.
Tog wille på hans bobb och gick en halvtimme.

När vi kom hem så bytte jag om och åkte mot Boländerna.
Åkte till Skopunkten för att kolla på skor.
Har hittat två par skor som kanske passar till studenten.
Mamma ska få följa med i veckan och tycka till så kan jag köpa ett par skor redan nu :)
  Köpte ett par uggs som jag länge velat ha.
Ljusgråa, jätte fina och sköna.
Dom är ASvarma vilket är väldigt bra.

När jag och mamma var i stan och köpte tårta så köpte jag te-muggar och ägg-koppar som vi ska ha när vi flyttar i framtiden. Mera saker att fylla på bastun med :D
Jag hittade en jätte söt dress/pyjamas till bebisen som Anton och Katarina ska ha.
Har verkligen försökt hålla mig i skinnet och inte köpa massor av saker och kläder.
Jag ÄLSKAR att köpa bebiskläder, så himla söta kläder och det är ROLIGT.
Men nu var jag bara tvungen, den var underbar.
Här kommer bild;



I storlek 62, kan vara bra att ha lite kläder som används några månader efter födseln.
Tyckte den passade både kille som tjej :)

Nu ska jag hjälpa mamma i köket.

Puss, bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0