söndag kväll

Hej :)

Sitter i samma fotölj nu, några timmar senare.
Har hunnit med allt jag skulle göra och har planerat att göra.

Nu är bilen FULL av knäckebröd.
Sex backar och massor av påsar i bagageluckan.
  Vet ännu inte om Filip ska med i morgon.
Jag tror att han kommer säga -nej- när han vaknar i morgon bitti.
Jag ska upp klockan 4.30.
Blir kanske samtidigt som May och Janne :)
Synd att man inte praktiserade här.
Skulle nog kunna lära mig MASSOR som jag inte fått lära ännu.
  Jag kan ju ingenting på Jannes område, baka bröd och så.
Anton/Stinas område med tårtor och bakelser m.m. kan jag inte heller.
May (med flera) sida där man gör mackor, smörgåstårtor och massa har jag glömt hur allt går till.
I butiken har jag aldrig jobbat, det skulle vara bra att lära sig en kassapparat och kundkontakt.
  Synd!

Vi åt en stor lunch, kyckling, ris och currysås.
Blir goda, enkla varma mackor till "middag".
  Jag/Filip har städat lite här nere.
Bytt lakan/påslakan och så - skönt.
Jag har rensat ute i källaren där vi har vårat bröd.
Vi har jätte lite bröd kvar, mest andrahandssortering.
Nu kan man ÄNTLIGEN komma fram där ute, utan att kliva på något eller så.

Ont i ryggen, så in i h***vte .
Smörjt in den med Voltarensalva.
Hjälper bara för stunden.
Snart ska jag gå och duscha och smörja in ryggen igen.

 
Det har snöat här hela dagen.
Mamma skrev till mig att det är halt ute.
Är nervös inför att köra i morgon bitti.
Tycker INTE om att köra bil när det snöar/har snöat.
Idag läste jag om dödsolyckor i trafiken och det gör mig ännu mera nervös :P

Igår beställde jag två studentklänningar ifrån internet.
Så skönt, allt är nästan klart.
Håret ska fixas av Malin, klänningen är snart vald och skorna ska köpas i veckan.
Underbart skönt!
ÅH, sån stor lättnad.

Nu ska jag pyssla vidare, bye :)
Puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0