YES ÄNTLIGEN

Hej på er :)

Äntligen, äntligen, äntligen :D
Är så HIMLA glad!
Kan inte berätta exakt varför, bara lite.
Jag har fått brevet ,
Brevet som jag har väntat och väntat på.
Snart så ska Filip och Fanny få sina julklappar utav mig.
YES!

Idag har vi ställt klockan på tidigt för att gå upp.
Tanken var att vi skulle åka till Fjällnora och åka långfärdsskridskor.
Men vi skulle nog få köldskador sa mamma när termometerna visade - 20 grader.
Vi hoppas på att vi kan åka i morgon istället :D
Jag vill verkligen testa.
Fått låna skor av Katarina som passar till utrustningen.

Vi åt frukost med mamma.
Bestämde att jag skulle åka till Ikea själv för att sen kunna gå direkt till mötet på Coop.
Klockan 14 prick skulle jag träffa Patrick för att prata om min praktik.
Han var riktigt trevlig, han visade mig runt och presenterade mig för några på den avdelningen som jag ska hålla till på.
Det blir att stå i kött - disken och sen ost - disken, ska också packa upp varor och göra allt annat som hör till chark/deli.

Nyss har vi fikat, jag och filip är nu barnvakt åt wille då mamma och henry har åkt mot stan.
Dom ska försöka hitta en kökslampa.
Mamma vill ha en avlång "träbräda" där det sitter kanske 2-3 lampor under och sen ovanpå kan man ha ljus.
Såna är otroligt fina och mysiga.
Hoppas dom hittar en sådan fin.

Ikväll händer inget speciellt.
Ska nog gå ut och ta en promenad.
Varva ner lite.

På Ikea köpte jag som två stora "ramar" och två små "ramar".
På dom ska jag spänna typ runt, så det blir som "tygtavlor".
Köpte ett fint svart/vitt mönstrat tyg och ett lite ljus rosa/aprikos.
Ska bara ha en häftpistol och sen fixa det sista :D
Blir någon annan dag eftersom vi inte har någon häftpistol.

Nu ska jag vara lite social.
Småpyssla lite med "brevet" och dess innehåll.
Fan vad glada dom ska bli.
Jag är SÅ duktig :D
YES!

Puss, hej då :)

Kommentarer
Postat av: moa :)

kul att brevet äntligen kom :) de kommer bli glada. det skulle jag bli.

2010-01-11 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0