-

Hej hej :)

Inte kunnat skriva på ett tag, men det är som vanligt :P

I veckan var det lugnt och skönt.
Var hos pappa en sväng och filip har börjat jobba på A&T!

Nu i fredags hämtade jag upp pontus ifrån tåget som kom ifrån Kungsör, sen svängde vi förbi A&T för att hämta filip efter jobbet :)
Vi drog ut till österby för att vara där i helgen alla tre :)

Vi har bott hemma hos anton och katarina (alvar) för att ta hand om Pepps deras söta dalmatin då dom skulle upp till morfar Åke i Ockelbo över helgen.

Bröllopet var SÅ FINT!
Var så roligt och mysigt att sitta där, jag, fanny, may och susanne nästan hela kvällen och titta.
Killarna och "gubbarna" var hos Jonas och fick fin middag. Trerätters eller fyra tror jag att det blev :)

Nu idag är jag hos moa och ska sova över här.
I morgon ska vi ha en heldags planering om starten av vårat företag.
Fy fan vad roligt det ska bli.
Jag är riktigt taggad :D

Nu ska jag sätta mig i soffan.
Moa lagar mat, mums. - Luktar gott!

PÖSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0