uppdatering, massor av bilder

Nu har jag tid att sitta ner ett tag och fixa detta som jag velat göra LÄNGE!
Alla bilder som jag velat lägga upp kommer här.
Bilder från studenten, första korten med nya kameran, våran helg i söderfors m.m.
(Kommer mera bilder sen på våran minnesvärda tripp till ockelbo)

Njut <3



"Klassfesten" i Börje .



När nästen hela klassen var samlade så fixade vi "pyntet" till studentvrålet vi skulle åka i :)



Blommorna till mamma på Mors dag <3




Första korten jag tog med kameran, vi är riktigt nöjda med köpet.
Underbara, söta, vackra lillebror :)



Min murvelkorv <3



Älskade lillebror ,


Studenten! <3



Mycket grejer blev det :)



Nöjd och väldigt glad <3



Dom är så söta, mormor och filip :)
Dom har ett speciellt band <3



Älskar honom <3


Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Blir mera senare :)
Ockelbo-trippen m.m.

Puss och kram :D


Kommentarer
Postat av: mamma Ann

Ni är så söta...fina bilder...:-)



Puss puss älskling...

2010-06-11 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0