Tisdag ,

Hej :)

Idag var det inge roligt att gå upp.
Tog oss nästan en halvtimme att komma upp.
Jag som brukar studsa upp var helt död i morse.
  Vi tog bilen så vi skulle hinna i tid och inte behöva stressa i oss lite frukost.

Nyss så vart jag intervjuad.
UF - personalen hade tipsat Uppsala Direkt om oss.
Det var en kille som ringde mig förra veckan och frågade om han fick intervjua mig om vårat UF-företag.
SJÄLVKLART! :D
 Han ringde nyligen då.
Han var en rolig prick :D
Allt gick bra och det blir nog en skitbra artikel.
Han skulle maila den till mig inom en timme redan.
Snabbt!
Jag skulle kolla igenom den och "godkänna" den. Jag fick ändra och skriva till hur mycket jag ville också.
  Väntar med spänning! :)

Jag sitter i köket med datan.
Filip lagar mat idag :)
Wille sitter i vardagsrummet på golvet och leker med lego.
Snart kommer resten av familjen hem.

Jag och Katarina höres varje dag fortfarande.
Hon och bebis mår bra.
Men bebisen vill inte komma ut ännu.
Vi pratar om allt och lite till.  ( Sillen :P )

I morgon ska vi åka hem till Österbybruk igen.
Filip ska hämta lite brödbeställningar och badbyxor.
På fredag ska han med alla på Andersson & Tillman ut och fira.
Dom vann pris för Årets Företagare.
Personalen ska till fyrishov. Till deras relaxavdelning.
Mat, dricka, bad m.m.
Snällt att filip fick följa med om han ville :)
  Jag tycker att han ska följa med.
Det är bra att lära känna dom utanför jobbet också.
Lära känna varandra mera också ifall han får sommarjobb och jobb i framtiden.

Nu ska jag inte skriva mera.
Skriver kanske sen efter jag läst artikeln.
Bye , :)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: katarina

ha ha ha! sillen =) jag har kommit på en liten teori om just sillar.... den finns fler av dom, många fler! dom kan även inte riktigt alla gånger rå för det, dom föds som sillar.. jag ska berätta mer vid tillfälle. Kram kram

2010-03-17 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0