torsdag morgon,

Hej :D

Nu ligger jag i soffan.
Börjar klockan 11.00 idag.

Jag klev upp klockan 6.00.
Då ville Wiljam upp och äta frukost.
Sen tog wille det lugnt och kollade på bolibompa.

Jag pysslade istället.
Min lista med saker jag hunnit gjort:
- Koka ägg
- Jag kokade disktrasan efteråt för att "fräscha" upp den
- Vek tvätt
- Hängde tvätt
- Gick med wille till dagis
- Rensade min kyckling så bara köttet vart kvar
- Fixade matlådorna, en med keso och en med en massa kyckling. MUMS!

Idag jobbar jag till klockan 20.00.
Usch, får se hur det går :)
Sen är det bara att åka hem, duscha äta och sova, sen upp igen vid 05.30 för att jobba klockan 6.00.
Blir inte uppe länge i morgon kväll.
Blir lite kvällsmys och sen kanske jag somnar på soffan :P

Nu ska jag lägga mig en stund.
Ska ställa klockan så jag inte sover för länge.

Puss, bye :)
Sen ska jag skriva mitt dagliga sms till Katarina och fråga hur hon och bebisen mår.
Nära nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0