zombie som plockar varor ,

Hej :)

Idag var jag som en zombie bland hyllorna på Coop.
Jag var så trött så jag kände att jag nästan somnade stående.
Dagen var jätte jobbig idag.
Kunde inte fokusera ett dugg.

Glada nyheter!
Anton, Katarina och lilla Alvar har kommit hem.
Dom fick åka hem idag :D
Skönt för dom att få komma hem till sin egen säng och få boa in sig med deras nya familjemedlem.

På fredag om vi får så ska nog filip och jag dit och hälsa på.
Jag ska iaf dit :D

Idag fick jag besök på jobbet.
Anders och Ida ifrån skolan kom.
Anders var jätte glad och nöjd över sina charkelever.
Dom hade varit hos Carran, Pontus och i Norrtälje.
  Fick en bamsekram av Anders.
Han vart lättad av att få veta att jag trivdes och mådde bra.
Han hade pratat lite med Mattias så han undrade en del .
  Ida och Fredrik på jobbet kände tydligen varandra.
Dom stod och snackade länge och jag stod och pratade med Anders.
Berättade att Anton blivit pappa och Filip farbror :)

Efter vi slutat jag och filip så handlade vi.
Vi skulle göra maten idag.
Kassler, ris och champinjon stuvning/sås. GOTT!

Så fort vi kom hem så bytte vi om och började måla.
Har massor att måla.
Jag tycker inte om att måla, inte sådär iaf.
Skillnad om man målar ett rum och ser hur rummet förändras m.m.
  Jag lagade maten och filip målade.
Nu är första lagret klart och jag har duschat.
Filip ska bada, han vart så fryssen.

I morgon blir det kinamöte i skolan och sen ett snabbt projektmöte.
Vi ska kolla över det mesta inför lördag.
Spännande.

Erbjöd Johanna att komma till Österby på fredag till lördag.
Det betyder mera koll, mindre stress och mera hjälp med all förberedning.
Eftersom vi kanske åker två bilar in på lördagen så kan Johanna bo hos oss och åka med mig :)

Nu ska jag äta lite glass.

Igår så hade jag och katarina en sms stund.
Skönt att skriva lite och diskutera m.m.
Tips, råd, uppmuntran och leénden :)


Puss, bye <3
Glass i stooora lass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0