blivit faster <3

Hej :)

Måste börja med och berätta att jag blivit Faster.
Min bror Robert och hans tjej Zarah fick i natt en son.
En liten Hampus på 2310g och 44,5cm lång.
Klockan 4;23 föddes han, hemma i Östervåla i deras säng.
Det var Robert som fick förlösa Zarah.
Tror allt gick bra, har inte pratat med honom ännu om händelsen.
Zarah fick sövas ner på sjukhuset för att få ut moderkakan.
Hoppas allt går bra för er, saknar er <3
Jag är riktigt glad! :')

Sista april vart bra.
Mycket skratt, lite regn och mycket marshmallows.
Det var Johanna, Pontus, Johan, Moa och Petra som gjorde oss sällskap.
Sen var självklart vänner och grannar här ifrån Österby med.
Kvällen slutade framför tv;n med skratt, godis, chips och prat :)

Idag när vi vaknade mådde ingen av oss dåligt.
Vi fixade frukost och satt länge vid bordet och pratade.
Vi kollade på tv och skrattade as mycket åt Pippi Långstrump :P
Vi åt lunch och sen skjutsade Filip dom.

På eftermiddagen gjord vi ingenting.
Vi skulle ha åkt iväg för att kolla på fotboll men ingen var direkt taggad för det :P
Jag sov i en fotölj och filip spelade tv-spel.

Nu håller fanny på att göra mat.
Vi ska äta paj, sallad och mysa nere framför tv;n :D
Senare blir det chips och dipp.
Tummen upp!

I morgon blir det till att baka knäckebröd hela dagen.
Moa kommer ut ikväll och sover över.
Då kan vi börja när vi vill eftersom bageriet är stängt.
Vi ska försöka baka så mycket som möjligt för att slippa baka så mycket i veckan.
Snart så är det SM.
Tagga, tagga! :)

Nu ska jag små fixa lite,
Bye <3

( Har nagellack, vilket jag aldrig brukar ha, röda så klart :D )


Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Gratis Lina till faster titeln Hoppas allt gått bra? Jätte fint namn. Kramar moster

2010-05-02 @ 20:21:06
Postat av: mormor

Gratulerar! Gratta även dina föräldrar för deras första barnbarn!

2010-05-03 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0