härlig helg , gänget är bäst

Hej :D

Den här helgen var underbart rolig.

Igår - Lördagen den 29/5 - 10 så hade vi "klassfest".
Ute i Börje hos Johanna smällde vi upp ett stort tält och ställde in bord.
Två bord så all god mat skulle få plats :D
Ballonger, serpentiner, ljus och filtar var det som gällde.

Allihopa ifrån klassen kom förutom en person.
Vi allihopa hade det roligt.
Några stannade längre och några inte.

Dom som stannade längst, och sov över var; Jag, Filip, Carran, Pontus och Moa.

Jag, Filip, Pontus och Moa sov i husvagnen som vi fick låna av mamma och henry.
Det var riktigt skönt att sova i husvagnen :D

Det var första gången för Pontus att sova i husvagn.
Han tyckte att det var skönt, han älskade det sa han.
Lagom varmt/kallt, skön säng, och roligt snack.

Kommer att sakna alla mina bästa vänner i gänget.
Men älskar allihopa så vi kommer att ses så gott vi kan.
Håller tummarna för alla mina vänner och att det ska gå bra för dom.
Förhoppningsvis så ses vi i sommar, när jag fyller 20år ;D!

Nu kommer en ny vecka och det är bara att ladda om.
Tidigt i säng ikväll för att sova lite extra och orka upp i morgon.

En härlig kväll, den 29/5 - 10 Jordgubbar, glass, smällare, pool, ballonger, skratt, kramar, mys och bra musik.
Finns massor av ord för våran kväll :D

God kväll,

<3

Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Gammal vänskap är som gammalt vin, ju äldre desto starkare.

2010-05-30 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0