Dags att börja skriva igen ,

Hej!

Jag känner i mitt huvud och i min kropp att jag mår så mycket bättre av att skriva och känna efter några gånger i veckan. Därför börjar jag skriva igen. Struntar i om någon läser för att skriva får mig att må bra.

Har en massa att se fram emot:

- På jobbfronten börjar det äntligen att hända saker. Håller mina tummar hårt för jobb och en ljus framtid.

- Jag och filip ska flytta den 1 Juli, vi flyttar till Gunsta, en trea. Längtar!

- Jag får en underbar liten skönhet i födelsedagspresent när vi kommit på plats i Gunsta. En liten vit söt katt-tös <3

Jag längtar så.

Idag har jag städat, tränat och fixat. Ikväl blir det att jobba 18-22, spännande.
Filip ska på fotboll med jobbet hans, roligt för killarna att umgås utanför jobbet.

Nu ska jag fixa, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0