God natt ,

God natt,

Jag har haft en bra dag/kväll.
Än är den inte slut, ska hämta filip i Gamla Uppsala då han kommer ifrån Stockholm efter att kollat på fotbollen men kollegorna.
Själv har jag jobbat kväll, 18.00-22.00, allt gick bra. Hoppas jag :)
Efter det tänkte jag vänta på filip i Gamla Uppsala. Jag parkerade och började gå längs högarna och in mot stan. Jag vände och åkte hem efter ett tag, blev kissnödig och så började det bli mörkt. Jag funderar på att träna på eftermiddagen/kvällen innan det blir mörkt. Som ikväll, tropisk värme ute, 20 grader när klockan är 23, skönt.

I morgon blir det att ringa en massa samtal, igen och sen fixa lite.
Här hemma ska jag städa och fixa lite, tvätta fönster och kanske packa ner lite grejer som inte behövs.
Längtar efter att få börja flytta, det är så fint i vårat nya hem.

Nu ska jag ta mig en morot och kolla på tv;n. Vänta på att filip ringer.

Bye
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0