Inte lätt,

Varför ska allt vara så jävla svårt!?
Jag försöker hela tiden att täka på mig själv i första hand, men det är så svårt. Jag vill att alla ska må bra, jag vill finnas där för allt och alla. 
Jag är inte van heller med att folk finns för mig.
Blir fortfarande chockad av alla fina människor som ställer upp. Igår är ett exempel.
Träffade Malin hos Cilla. Malin träffade Bosse för att kanske kunna ta hand om honom då kah inte klarar det. Så härlig och go människa. Hon förstod mig helt och hållet. Vi har skrivit några sms sen igår. Hon är jätte rar rakt igenom. 
Ligger på sängen just nu, sovit väldigt bra inatt. Sover som en prinsessa här. Det är så lugnt och skönt här, vet inte varför jag fastnat för detta ställe. Jag kan vara mig själv, se ut som fan om jag har en sån dag. Gråta om jag vill, bara vara om jag vill det också. Så tacksam och glad över att ha en sån fin vän.
Grävde ner mig i kudden en stund. Behöver få vara ledsen och ha ångest ibland också. Skiten måste ut har jag lärt mig.
Nu ska jag nog åka en sväng till thun's har jag tänkt.
Kan inte ligga här och skaka av nervositet tills det är över.
Ha en bra dag.
Lina
<3

Kommentarer
Postat av: moster Pia

Kram älskebarn <3

2013-07-11 @ 13:32:31
Postat av: Malin

Naaawww <3 Blir alldeles rörd av det du skriver. Det värmer verkligen. Jag försöker bara ge tillbaka lite av det jag fått när jag haft det svårt. Tänk på DIG nu, det behöver du för att orka och det är ok. Man är inte en sämre människa för att man ibland måste sätta sig själv främst. Stor kram! Allt kommer ordna sig ska du se.... <3

2013-07-11 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0