Lördag,

En väldigt bra dag idag.
Varmt är det också, älskar't :)
Helst vill jag ligga i vattnet, bada och sola. 
Kanske får åka och lägga sig vid något bad i veckan som kommer.
Idag sov jag ut, har inte drömt mardrömmar eller vaknat sjuttioelva gånger. Så skönt och behövligt!
Efter jag löst melodikrysset på appen och skickat in det så skrev jag till moster Pia.
Vi bestämde en tripp till Enköping, jag, pia, ove och moa.
Vi var till antik och loppis, Lata Pigan.
Så mycket fina saker och jag vill ha ALLT!!
När jag fått ett eget ställe så ska jag åka dig igen.
Jättefina gamla koppar och fat, massor av gamla möbler, tyger, kläder, allt möjligt. Allt var kult!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0