ryck upp dig,

Flera personer i min omgivning säger; Bit ihop! Ryck upp dig!
Jag skulle vilja se hur dom skulle tackla alla motgångar och smällar som kommer gång på gång.
Jag försöker tänka positivt, tänker på framtiden och vad jag behöver göra för att komma ur detta.
Så jag vet. Jag är inte dum.
Jag är så jävla tacksam över alla som finns vid min sida, som lyssnar och orkar hålla mig uppe. Som orkar finnas.
Jag vet att det inte är lätt att vara anhörig eller vän, veta vad man ska säga eller vad man ska göra. Ni behöver inte göra något speciellt, bara finnas där när jag skriver eller ringer. 
Att få ett sms eller ett samtal från er gör så mycket.
Idag ska jag och min kusin Moa köra gärnet i Gunsta. Min hylla efter morfar ska ner, allt som är mitt ska packas idag och imorgon. Sen kommer jag att bli en Österby-bo ett tag.
 
Lina
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Kul att du vill ha morfars gamla hylla. Han skulle vara jätteglad om han visste om det. Han håller ett vakande öga över oss alla så han vet nog det. Skönt att boeendetlöstesför tillfället. Behöver du bo någon natt i stan så står dalltid dörren öppen för dig. kram

2013-07-04 @ 14:17:34
Postat av: Fanny

Jag älskar dig!

Svar: Och jag dig Fanny!
None None

2013-07-04 @ 14:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0