Promenad

Nu har jag och Bosse vinkat av Moa vid bussen.
Sen gick vi en promenad. Kom precis in.
Bosse sover vid mina fötter i soffan, med huvudet på mitt ben. Han är för go. Älskar honom så. Vad skulle jag göra utan Bosse som tvingar mig upp ur sängen och ut ur bunkern <3

Jag ska nog åka upp till Ockelbo. May och Janne ska upp dit och jag funderar på om jag ska följa med. Det är sommar marknad där på fredag till söndag. Vi ska hem igen på lördag då jag jobbar på söndag :)
Jag har lust att fiska. Det är avslappnande.
Det är synd att Filip inte följer med upp. Det är så fridfullt att sitta tysta och meta ihop.
Men jag måste börja vänja mig att det inte är Lina <3 Filip längre. Utan att det bara är Lina <3. Jobbigt.

Nu ska jag försöka få i mig "frukost/lunch".
Har jordgubbar och körsbär, mums.

Lina
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0