Lite uppdatering

Trött!
Inte skrivit på några dagar.
Inte haft någon lust.
Har mycket att skriva, få ur mig. Men jag kan inte formulera det på något bra sätt. Blir bara skit.
 
Jag har gråtit, skrattat, blivit utskälld, arg, varm, en massa.
 
I Måndags så åkte jag, Peter, Anders, Lena, mormor Gittan och morfar Mats till Peters morbror Thomas.
Vi åkte tidigt och kom hem eftermiddag/kväll.
Det var kul, mysigt att åka iväg bara vi.
Skrattade så jag fick ont i magen.
Man kan inte göra annat i deras sällskap <3
 
Idag har jag varit i stallet som vanligt.
Efter det så föll självförtroendet ner till noll.
Trodde jag var bättre.
Besviken
 
Idag är det dag nr, 2 i avsockringen, utrensningen av kroppen.
Förutom huvudvärken och det stora suget efter CHOKLAD så går det bra.
Imorgon är det pannkakstorsdag, inte för mig.
Svårt. Jag älskar ju pannkakor.
Nu ska jag dricka mera vatten och äta lite nötter.
God kväll,
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

att bli kvitt från sockerbegär är bland det svåraste som finns! Men de första dagarna är svårast, sen blir det bara lättare :) jag har nyss också börjat igen med avsockring, vi kan sporra varandra :) Kram Jenny (gamla kollegan)

2014-01-08 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0